directx.pl

DirectX 13

Ta wersja jeszcze nie powstała :) Najnowsza obecnie to v12

Kiedy jest data wydania DirectX 13?

Czy chcesz, aby gra była bardziej ekscytująca? Chcesz poprawić swoje wrażenia multimedialne? Następnie bez wątpienia rzućcie okiem na najnowszy akcelerator multimedialny DirectX 13. Po nielicznych modyfikacjach w DirectX 12 Ultimate gracze oczekują od Microsoftu więcej. Oto wewnętrzne zdjęcie dotyczące dat premier, przecieków i plotek o DirectX 13.

Data wydania DirectX 13

Czy Microsoft wyda wkrótce DirectX 13? Trudno jest oszacować datę premiery DirectX 13. Ale jeśli przyjrzymy się przetwarzaniu wydania Windows 11, możemy spodziewać się, że DirectX 13 zostanie wydany pod koniec roku 2022 po wydaniu Windows 11. Możesz także poprawić wydajność swojego komputera, dodając NVME M. 2 SSD, sprawdź Best NVMe M.2 SSD dla Gaming PC 2022, aby dowiedzieć się więcej.

Pogłoski o DirectX 13

Jak wiemy, Microsoft odmawia w każdym momencie przed wydaniem czegoś nowego, co może być również prawdą w przypadku DirectX 13. Microsoft w czasach Windows 8 stwierdził, że nie będzie już nowych części tablic rejestracyjnych dla Windows. Później odmówił uruchomienia systemu Windows 10. Ale wkrótce, po uświadomieniu sobie, że nie idą we właściwym kierunku, wydano oba. Podobnie, według insidera Microsoftu, premiery DirectX 13 można się spodziewać pod koniec 2022 roku po premierze Windows 11.

Co zobaczymy w DirectX 13? (Cechy)

Najnowsza wersja Windows API kontynuuje swój wyjątkowy High-Level Shader Language (HLSL) i stylizowaną mechaniczną kongregację z okazji bogatej struktury obrazu i dźwięku. Oto lista funkcji zawartych w DirectX 13

Niektóre fantastyczne wykonanie, inne niż poprzednie zmiany.

  • Nadzorowane jest pełne wykorzystanie wieloogniskowego procesora.
  • Ulepszone efekty cieniowania.
  • Renderowane ukończenie postępu.
  • Improwizowane ogólne renderowanie trójwymiarowe.
  • Wielowątkowość.
  • opóźnione zgodnie z bliskimi prawidłowymi niebieskimi wynikami.
  • Strategia zarabiania funta.
  • Gładsze i czystsze kształty.
  • Niezauważalne sekcje potwornego poziomu frameworków.
  • Podaj wartość siły napędowej za rozsądną opłatę za tworzenie, taką jak Adobe Photoshop.
  • Przygotowany na świetną kombinację ulepszonych kart do gry, składający się z Intel i ATI.

Kody do gier

  • Urban Sniper 2Urban Sniper 2
    Urban Sniper 2 Submitted by: RM Warehouse Level: —————- All targets are inside the buildings, everyone outside are …
  • Megarace 2Megarace 2
    Megarace 2 Cheat Codes: ———— To Add these codes to the command line when you start your game. …
  • Mad MaxMad Max
    Cheat Codes: ———— Glitched Scrap Chest: ——————— Successfully complete the epic jump near the far right corner of …
  • Robot Dinosaurs That Shoot Beams When They RoarRobot Dinosaurs That Shoot Beams When They Roar
    Robot Dinosaurs That Shoot Beams When They Roar Easter Eggs: ———— Submitted by: RM * When you try …
  • Splatter JoeSplatter Joe
    Splatter Joe Cheatmode: ———- Submitted by: conner54 Code Result ————————— Shift + H = full health (max. 100) …

DirectX - to zestaw funkcji API stworzony przez Microsoft i wykorzystywany w systemach Windows i na konsolę Xbox do generowania głownie grafiki 2D i 3D. Na przestrzeni ponad 10 lat DirectX znacząco ewoluował:

DirectX 9.0c (2007, Windows XP) - zawiera m.in.: DirectDraw - komponent do obsługi grafiki rastrowej; Direct2D - odpowiedzialny za wyświetlanie grafiki 2D; Direct3D - odpowiedzialny za wyświetlanie grafiki 3D; DirectWrite - odpowiedzialny za renderowanie tekstu. DirectSound - przeznaczony do odtwarzania i nagrywania dźwięku; DirectShow - odpowiada za odtwarzanie plików wideo i audio

DirectX 10 (2007, Windows Vista) - zmiany: przyspieszone grafiki 3D, Model cieniowania Shader Model 4.0, lepsze wykorzystanie mocy procesora graficznego (GPU), przy jednocześnie mniejszym zużyciu CPU

DirectX 11 (2009, Windows 7) - zmiany: nowy model cieniowania Shader Model 5.0, lepsze przetwarzania wielopotokowe, lepsza kompresja tekstur

DirectX 12 (2015, Windows 10) - możliwość korzystania z dwóch różnych kart graficznych, skalowalność, nowe technologie SFR i AFR

PlayStation®, Xbox®, DirectX® - te i inne zastrzeżone znaki towarowe są własnością firm trzecich i zostały użyte na tej stronie jedynie w celach informacyjnych