directx.pl

DirectX 11.0

DirectX 11 SDK (pełna nazwa DirectX 11 Software Development Kit) to udostępniony za darmo zestaw bibliotek, komponentów oraz próbek, które pozwolą deweloperom przygotować aplikacje i gry komputerowe w DirectX 11. Nowa wersja znanego na całym świecie środowiska wykonawczego posiada zaktualizowane narzędzia i cyfrową dokumentację techniczną zgodną z nowym API (ang. Application Programming Interface) stworzonym przez firmę Microsoft.

Pobierz DirectX 11 SDK za darmo już teraz oraz zacznij tworzyć różnego rodzaju programy 3D i gry komputerowe w oparciu o jedenastą wersję biblioteki DirectX. Zamieszczony pakiet deweloperski Microsoft DirectX 11 SDK przeznaczony jest do zainstalowania w systemach operacyjnych z rodziny Microsoft Windows Vista, 7, 8 i 8.1, w wersji 32- i 64-bitowej.

Kody do gier

  • Frets On FireFrets On Fire
    Frets On Fire Submitted by: RM Auto-play: ———- Type uptomytempo after starting a song to have Jurgen play …
  • Neon LayersNeon Layers
    Neon Layers Hints: —— Submitted by: RM Level 6: ——– Press 2, watch ball roll toward switch, press …
  • The PathThe Path
    The Path We will get new cheats and hints soon for this game. Sorry for any inconvenience. Were …
  • Sniper AssassinSniper Assassin
    Sniper Assassin Hints: —— Submitted by: RM Use the following steps to complete the game Level one: ———- …
  • Rental HouseRental House
    Rental House Hints: —— Submitted by: RM From the first scene zoom into the sink and collect the …

DirectX - to zestaw funkcji API stworzony przez Microsoft i wykorzystywany w systemach Windows i na konsolę Xbox do generowania głownie grafiki 2D i 3D. Na przestrzeni ponad 10 lat DirectX znacząco ewoluował:

DirectX 9.0c (2007, Windows XP) - zawiera m.in.: DirectDraw - komponent do obsługi grafiki rastrowej; Direct2D - odpowiedzialny za wyświetlanie grafiki 2D; Direct3D - odpowiedzialny za wyświetlanie grafiki 3D; DirectWrite - odpowiedzialny za renderowanie tekstu. DirectSound - przeznaczony do odtwarzania i nagrywania dźwięku; DirectShow - odpowiada za odtwarzanie plików wideo i audio

DirectX 10 (2007, Windows Vista) - zmiany: przyspieszone grafiki 3D, Model cieniowania Shader Model 4.0, lepsze wykorzystanie mocy procesora graficznego (GPU), przy jednocześnie mniejszym zużyciu CPU

DirectX 11 (2009, Windows 7) - zmiany: nowy model cieniowania Shader Model 5.0, lepsze przetwarzania wielopotokowe, lepsza kompresja tekstur

DirectX 12 (2015, Windows 10) - możliwość korzystania z dwóch różnych kart graficznych, skalowalność, nowe technologie SFR i AFR

PlayStation®, Xbox®, DirectX® - te i inne zastrzeżone znaki towarowe są własnością firm trzecich i zostały użyte na tej stronie jedynie w celach informacyjnych