directx.pl

DirectX 13

Ta wersja jeszcze nie powstała :) Najnowsza obecnie to v12

Kiedy jest data wydania DirectX 13?

Czy chcesz, aby gra była bardziej ekscytująca? Chcesz poprawić swoje wrażenia multimedialne? Następnie bez wątpienia rzućcie okiem na najnowszy akcelerator multimedialny DirectX 13. Po nielicznych modyfikacjach w DirectX 12 Ultimate gracze oczekują od Microsoftu więcej. Oto wewnętrzne zdjęcie dotyczące dat premier, przecieków i plotek o DirectX 13.

Data wydania DirectX 13

Czy Microsoft wyda wkrótce DirectX 13? Trudno jest oszacować datę premiery DirectX 13. Ale jeśli przyjrzymy się przetwarzaniu wydania Windows 11, możemy spodziewać się, że DirectX 13 zostanie wydany pod koniec roku 2022 po wydaniu Windows 11. Możesz także poprawić wydajność swojego komputera, dodając NVME M. 2 SSD, sprawdź Best NVMe M.2 SSD dla Gaming PC 2022, aby dowiedzieć się więcej.

Pogłoski o DirectX 13

Jak wiemy, Microsoft odmawia w każdym momencie przed wydaniem czegoś nowego, co może być również prawdą w przypadku DirectX 13. Microsoft w czasach Windows 8 stwierdził, że nie będzie już nowych części tablic rejestracyjnych dla Windows. Później odmówił uruchomienia systemu Windows 10. Ale wkrótce, po uświadomieniu sobie, że nie idą we właściwym kierunku, wydano oba. Podobnie, według insidera Microsoftu, premiery DirectX 13 można się spodziewać pod koniec 2022 roku po premierze Windows 11.

Co zobaczymy w DirectX 13? (Cechy)

Najnowsza wersja Windows API kontynuuje swój wyjątkowy High-Level Shader Language (HLSL) i stylizowaną mechaniczną kongregację z okazji bogatej struktury obrazu i dźwięku. Oto lista funkcji zawartych w DirectX 13

Niektóre fantastyczne wykonanie, inne niż poprzednie zmiany.

  • Nadzorowane jest pełne wykorzystanie wieloogniskowego procesora.
  • Ulepszone efekty cieniowania.
  • Renderowane ukończenie postępu.
  • Improwizowane ogólne renderowanie trójwymiarowe.
  • Wielowątkowość.
  • opóźnione zgodnie z bliskimi prawidłowymi niebieskimi wynikami.
  • Strategia zarabiania funta.
  • Gładsze i czystsze kształty.
  • Niezauważalne sekcje potwornego poziomu frameworków.
  • Podaj wartość siły napędowej za rozsądną opłatę za tworzenie, taką jak Adobe Photoshop.
  • Przygotowany na świetną kombinację ulepszonych kart do gry, składający się z Intel i ATI.

Kody do gier

  • Club MalibuClub Malibu
    Club Malibu Hints: —– Submitted by: David K Wait for right moment to jump: —————————— Some obstacles require …
  • ArkanoidArkanoid
    Arkanoid HeXCheat: ——— Submitted by: Dj Simo Invincibility: Edit ARKANOID.EXE Offset FE 0E A9 02 74 0B Change …
  • The Silent AgeThe Silent Age
    Cheat Codes: ———— Achievements: ————- Complete the following Tasks to earn the listed achievemen To view your achievements …
  • Dark Fall 2 – Lights OutDark Fall 2 – Lights Out
    Dark Fall 2 – Lights Out Wind gauge spinning backwards: —————————— Submitted by: conner54 When you are outside …
  • NBA Live 08NBA Live 08
    NBA Live 08 Use Press Formations: ——————— Submitted by: RM If you are down by 2-3 points with …

DirectX - to zestaw funkcji API stworzony przez Microsoft i wykorzystywany w systemach Windows i na konsolę Xbox do generowania głownie grafiki 2D i 3D. Na przestrzeni ponad 10 lat DirectX znacząco ewoluował:

DirectX 9.0c (2007, Windows XP) - zawiera m.in.: DirectDraw - komponent do obsługi grafiki rastrowej; Direct2D - odpowiedzialny za wyświetlanie grafiki 2D; Direct3D - odpowiedzialny za wyświetlanie grafiki 3D; DirectWrite - odpowiedzialny za renderowanie tekstu. DirectSound - przeznaczony do odtwarzania i nagrywania dźwięku; DirectShow - odpowiada za odtwarzanie plików wideo i audio

DirectX 10 (2007, Windows Vista) - zmiany: przyspieszone grafiki 3D, Model cieniowania Shader Model 4.0, lepsze wykorzystanie mocy procesora graficznego (GPU), przy jednocześnie mniejszym zużyciu CPU

DirectX 11 (2009, Windows 7) - zmiany: nowy model cieniowania Shader Model 5.0, lepsze przetwarzania wielopotokowe, lepsza kompresja tekstur

DirectX 12 (2015, Windows 10) - możliwość korzystania z dwóch różnych kart graficznych, skalowalność, nowe technologie SFR i AFR

PlayStation®, Xbox®, DirectX® - te i inne zastrzeżone znaki towarowe są własnością firm trzecich i zostały użyte na tej stronie jedynie w celach informacyjnych